براي انتخاب يك قاليشويي خوب علاوه بر قيمت و تعرفه قالي شويي چه مواردي را در نظر بگيريم
نوشته شده توسط : مریم

براي انتخاب يك قاليشويي خوب علاوه بر قيمت و تعرفه قالي شويي چه مواردي را در نظر بگيريم

درخانه ي هركدام از ما ايراني ها فرش يكي از مهم ترين وسايل خانه و زيبايي بخش به دكوراسيون منزلمان است هميشه براي خريد جهيزيه ، تغيير منزل و... فرشي را انتخاب ميكنيم كه سالهاي طولاني دوام داشته باشد ، پس ميتوان گفت فرش جزء انتخاب هاي دائمي دكوراسيون منزلمان است و در نگهداري از آن نيز بايد دقت فراواني داشته باشيم ، هر ساله همه ما در ايام عيد يا مناسبت هاي ديگر فرش هايمان را براي شستشو به قاليشويي هاي معتبر ميفرستيم

اما يكي از دغدغه هاي هر ساله خانواده ها تعرفه قاليشويي و تغيير قيمت آنهاست ميخواهيم نكات مهمي را در انتخاب قاليشويي در تهران بررسي كنيم و بدانيم علاوه بر اهميت قيمت قاليشويي موارد مهم ديگري نيز وجود دارد كه بايد همه آنها را در نظر بگيريم .

 

 قاليشويي هاي داراي مجوز

يكي از مهم ترين نكات در انتخاب قاليشويي در تهران يا هركدام از شهرهاي ايران ، قاليشويي هاي داراي مجوز معتبر مي باشد ، يعني آنهايي كه عضو اتحاديه قاليشويي هستند.

شما ميتوانيد با قاليشويي خود تماس بگيريد و در خواست شماره مجوز و ارائه مجوز رسمي از سوي آنها كنيد يك قاليشويي خوب و معتبر هميشه تمام مدارك و مجوزهاي لازم را به طور كامل در اختيار شما قرار ميدهد، پس براي انتخاب قاليشويي در هر شهري كه هستيد به معتبر بودن آن توجه ويژه اي كنيد.

سابقه و اعتبار يك قاليشويي خوب قطعا در انتخاب شما بسيار موثر است شما همچنين ميتوانيد براي انتخاب قاليشويي در تهران يا هر شهر ديگر در اينترنت سرچ كنيد، قاليشويي هايي كه نمايش داده ميشود را بررسي كنيد ،به سايت قاليشويي نمايش داده شده مراجعه و نظرات مشتريان را بخوانيد و سپس از بين تمام قاليشويي هاي تهران يك قاليشويي خوب و معتبر و داراي مجوز را انتخاب نماييد

 

به نحوه كار و روش هاي شستشوي قالي در قاليشويي توجه كنيد

يكي ديگر از نكات مهم كه جداي از قيمت و تعرفه قاليشويي حتما بايد به آن توجه كرد روش شستشوي قالي است. همانطور كه ميدانيد قالي شويي ها از روش هاي متفاوتي براي شستشوي قالي متناسب با اينكه فرش دستباف است يا ماشيني يا بر اساس ميزان كثيفي فرش استفاده ميكنند، اگر شما به روش هاي شستشوي قالي در قاليشويي آگاهي نداريد ميتوانيد با قاليشويي مورد نظر خود تماس بگيريد و انواع روش هاي شستشوي قالي را بپرسيد و سپس روش مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

معمولا يك قاليشويي خوب خودش بر اساس فرش شما از يكي از روش هاي مكانيزه يا سنتي براي شستشوي قالي شما استفاده مي نمايد به ابن نكته توجه كنيم كه اگر يك قاليشويي از همه لحاظ جز قاليشويي هاي خوب باشد اين فاكتور را به درستي و با نظارت بالا انجام ميدهد و به طور كلي براساس اينكه روش هاي مختلفي براي شستشوي قالي وجود دارد ميتوانيد اين كار را به عهده خود قاليشويي قرار دهيد و حتي اگر قيمتقاليشويي در شهرك غرب افزايش يابد حداقل ميدانيد فرشتان طول عمرش بيشتر ميشود.

 

زمان تحويل قالي يك موضوع مهم در انتخاب يك قاليشويي خوب ( خوش قولي يك ركن مهم است به خصوص در ايام نوروز )

يك موضوع مهم براي همه افراد، خوش قولي و تحويل به موقع فرش به خصوص در شهرهاي بزرگ و شلوغ است، و اين موضوع ميتواند يكي از دلايل تمايز انتخاب قاليشويي در تهران و يا ديگر شهرها باشد، البته اين موضوع نبايد موجب پايين آمدن كيفيت شستشوي قالي شود و تنها هدف قاليشويي تحويل مثلا يكروزه باشد و تبليغات خود را فقط روي اين موضوع انجام دهد مثلا ((شستشوي قالي در تهران يك روزه))
قاليشويي ها بايد با در نظر گرفتن كليه استانداردها براي شستشوي قالي و كنترل كيفيت به طور مناسب در زمان تعيين شده قالي را به مشتري تحويل دهند و تحويل به موقع و ارائه خدمات با بالاترين كيفيت را مديريت كنند. تا افراد با خيال آسوده و راحت از زمان تحويل و كيفيت كار اطمينان داشته باشند و بتوانند برنامه ريزي كنند.

 

تعرفه و قيمت قالي شويي

اكثر قاليشويي هاي معتبر داراي تعرفه قاليشويي ثابت هستند ،اگر با يك قاليشويي تماس گرفتيد و قيمت دهي را به بازديد قالي شما موكول كرد بدانيد يك قاليشويي خوب را انتخاب نكرده ايد و اينرا بدانبد كه قيمت قاليشويي و شفافيت پاسخ دهي يك ركن مهم در انتخاب بهترين قاليشويي تهران و ديگر شهرها مي باشد. زماني كه شما با يك قاليشويي خوب تماس ميگيريد قاليشويي يك تعرفه مشخص براي انواع خدمات خود دارد و آنرا به شما ارائه مينمايد و شما ميتوانيد با توجه به قيمت قاليشويي با آگاهي كامل انتخاب خود را انجام دهيد.واين موضوع را در نظر بگيريد كه كم بودن قيمت قاليشويي نبايد تنها ملاك انتخاب شما باشد لطفا اين مقاله را به طور كامل بخوانيد و سپس قاليشويي در تهران يا شهرهاي ديگر را انتخاب كنيد

 

مديريت ارتباط با مشتري يا همان مشتري مداري

امروزه با پيشرفت علم مشتري مداري يكي از مهم ترين گزينه هاي يك كسب و كار موفق مي باشد ، در هر كسب و كار نحوه برخورد با شما به عنوان مشتري تاثير بسيار بالايي در انتخاب و مراجعه مجدد شما به آن كسب وكار دارد، اينها را گفتيم تا شما براي انتخاب يك قاليشويي خوب تنها قيمت قاليشويي را در نظر نگيريد علاوه بر فاكتورهاي گفته شده نحوه برخورد با شما و راههاي ارتباطي يك قاليشويي بسيار مهم است ، معمولا يك قالي شويي خوب داراي واحد مديريت مشتري مي باشد و از طرق مختلف با شما ارتباط برقرار ميكند مثلا به صورت تلفن ، پيامك ، وب سايت ، اپليكيشن هاي موبايلي و ....

براي مثال يك قاليشويي در شهرك غرب يا بهترين قاليشويي تهران پس از تحويل قالي به مشتري، با او تماس مي گيرد و نسبت به خدمات ارائه شده نظرسنجي انجام ميدهد و بر اساس نظرات فرد كيفيت كارهاي بعدي را تغيير ميدهد. به نظر مي آيد حتي اگر قيمت قاليشويي كمي بيشتر هم باشد احترام به مشتري يك موضوع مهم براي همه افراد است.

 

نتيجه گيري

از تمام نكته هايي كه در اين مقاله گفته شد ميخواهيم اين نتيجه را بگيريم كه قيمت قالي شويي نميتواند خوب يا بد بودن ارائه خدمات توسط آن قاليشويي را نشان دهد، معمولا يك تعرفه ي قاليشويي ثابت براي تمام قاليشويي هاي معتبر وجود دارد و بر اساس خدمات درخواستي شما آنرا اعلام مي نمايد. پس براي انتخاب بهتربن قاليشويي تهران تمام نكات گفته شده در اين مقاله را رعايت نماييد.





:: برچسب‌ها: قالیشویی،قالیشویی در تهران،بهترین قالیشویی تهران،قالیشویی در شهرک غرب ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: